Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

piątek, 11 lipca 2008

Mam Serce rozdarte na pół...


Braciszku KOCHAM CIĘ tak BARDZO BARDZO…
Ale Ty wiesz…ja wiem, że wiesz…
Juto i pojutrze mam egzaminy, uczę się i…
Za chwilę już nic nie pamiętam…
Nie wiem co się dzieje…
Nie przejmuj się jak nie zdam…
We wrześniu poprawki, ale jak i to nie wyjdzie…
To też się nie przejmuj…
Wole zdać ten egzamin przed jakim stanęłam teraz w życiu…
To najważniejszy egzamin i na tym mi teraz tylko zależy…
Cały czas łzy napływają mi do oczu…
Nie wiem dlaczego, ale tym też się nie przejmuj…
Ile bym dała, żeby móc Cię teraz przytulić…
Za mało, za mało Cię przytulałam…
Gdybym wiedziała, że tak się stanie…
Codziennie jeździłabym Cię przytulać…
Boże dlaczego?????????????????????
Dlaczego to tak boli, czy jest na to jakieś lekarstwo?
Nigdy nikogo nienawidziłam…
Dlaczego Boże nauczyłeś mnie nienawiści???????????
Tak bardzo ją nienawidzę!!!!!!!!!!!!!!
Aż rozrywa mnie coś od środka…
Serce w połowie rozdarte bólem…
Krzyczę cała w środku…
Tak boli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Już nie wiem co bardziej boli?
Czy ten brak Jego w moim życiu?
Czy ta nienawiść do niej…?
mogła przyjechać choć raz i z Nim porozmawiać!!!
kinga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIENAWIDZĘ CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odebrałaś mi Kogoś bardzo cennego w życiu…
Kogoś Kim się cieszyłam odkąd się urodził…
Kogoś Kogo KOCHAŁAM całą sobą…
odebrałaś mi całą radość z życia jakie miałam!!!
I mam wrażenie, że o to ci chodziło…
ty nigdy się nie dowiesz co teraz czuję…
Bo w tobie nigdy nie było miłości…
Tego co najcenniejsze w życiu…
Zawsze byłaś taka zimna!!!!!!!!!!!!!
NIGDY ci TEGO NIE WYBACZĘ!!!!!!!!!!!!!!!
Słyszysz NIIIIIIIIIIIIIGDYYYYYYYYYYY!!!!!
Boże i On nigdy nie Chciał dla ciebie źle!!!
opętałaś Go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zazdrościłaś Mu, że miał Rodzinę na którą zawsze
Mógł liczyć, Miał przyjaciół…
A ty nie miałaś nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zawsze tylko narzekać potrafiłaś!!!!!!!!!!!!!!
Boże dlaczego pozwoliłeś by ona pojawiła się w naszym życiu???
DLACZEGO???????????????????????????????
Nawet tłumaczyłam Ci Braciszku w lutym…
Że dobrze, że tak się stało, bo Ty zasługujesz
Na kogoś kto Cię będzie kochał najszczerszą miłością
Pamiętasz??????????????
Mówiłeś wtedy, że Wiesz, że ona złą kobietą była…
Że żałujesz tych 8 lat, że Mogłeś lepiej sobie życie ułożyć…
ona nigdy Ciebie nie kochała!!!!!!!!!!!!!!!!
I DLACZEGO POŚWIĘCIŁEŚ DLA niej ŻYCIE???????????
SWOJE ŻYCIE????????????
DLACZEGO BRACISZKU???????????????
BOŻE DLACZEGOOOOOOOO?????????????
Dlaczego nie potrafisz cofnąć czasu???
Przecież Jesteś BOGIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Życie bym za Niego oddała!!!!!!!!!!!!!!
O Boże zabierz mnie a oddaj mojego Brata!!!
Nie potrafię już tego bólu znieść!!!!!
Nie potrafię już patrzeć na ból moich Rodziców!!!
Nie potrafię już nic, słyszysz nic!!!!!!!!!!!!!!!
Musisz mnie Boże od nowa nauczyć żyć!!!!!!!
PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!
CZY O WIELE PROSZĘ???????????????????
Przecież Jesteś BOGIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie widzę już klawiatury…
Tyle łez!!!!!!!! Słyszysz BOŻE mnie????????
Tak bardzo KOCHAM i tak bardzo nienawidzę!!!
Serce rozdarte na pół!!!!
Wolę tą pierwszą połowę…
Ale czy da się żyć z połówką serca??????????
BOŻE daj mi odpowiedź…
Czy ktoś jest mi w stanie pomóc????????????
Chyba nie!!!!!!!!!
I proszę Boga, nigdy więcej niech
Nie pozwoli na to, by ktoś trafił w moje serce….

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło