Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

środa, 9 lipca 2008

16 czerwca poniedziałek

Taka dziwna cisza z Twojej strony, nie dzwonisz, nie piszesz...cisza...
widoczne opisy tylko na Twoim gg...
życie jest piękne, dlaczego nie moje???
jestem popsuty, już chyba nikt mnie nie naprawi, ide na złom...
wtorek...zupełna cisza....
środa...nadal cisza....
19 czerwca - czwartek....już wiem wszystko Braciszku...już jestem świadoma tej ciszy....
Już nie ma Ciebie z nami

Pustka...
Świat stał się nagle szary
Teraz jesteś Boga blisko
Niech Ci będzie dobrze-nie proszę o więcej-to już wszystko....

2 komentarze:

  1. Czuję dokładnie tak samo :( tez straciłam brata w zeszłą niedzielę :/ nie radzę sobie z tym wewnętrznie :((

    OdpowiedzUsuń
  2. przykro mi... nie wiem jak mogę pomóc... choć bardzo bym chciała... :'(

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło