Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

czwartek, 10 lipca 2008

Braciszku czy Ty też wylałeś tyle łez???

Braciszku proszę cię czuwaj nad nami...
przecież wiesz jakie to trudne...żyć bez Ciebie
Nie potrafię dać sobie rady sama ze sobą...
a do tego martwię się o Rodziców naszych,
pomóż nam to wszystko jakoś przetrwać...
DAJ NAM SIŁĘ...
BĄDŹ NASZYM ANIOŁEM STRÓŻEM...
byśmy mogli nauczyć się na nowo żyć...
wiem, że nic nam bólu nie ukoi, ale nauczy nas z nim żyć,
Wierzę, że Jesteś cały czas przy nas...
I że nam pomożesz…
Wiesz, że nikt Cię tak nie kochał jak my…
Zawsze będziemy Cię kochać, kiedyś się spotkamy
I znów będzie jak dawniej…
Nie mogę się już doczekać…
Znowu Cię przytulę i ucałuję w policzek…
Gdy Cię przytuliłam ostatni raz 26-tego…
To nie było to samo…, ale ile bym dała by móc jeszcze raz…
Chciałabym mieć Cię przy sobie cały czas…
Móc dotknąć, przytulić, ucałować i porozmawiać…
Oddałabym życie za to wszystko…
Bo co to jest za życie teraz bez Ciebie?
Cały czas słucham naszych utworków,
Niektóre słowa jakbyś Ty wypowiadał…
TAK BARDZO MI CIEBIE BRAKUJE…
Boże Ty wiesz ile bym za Niego oddała…
By mógł tu wrócić…
Skoro nie możesz tego odwrócić, daj Boże
Żeby narodził się we mnie…modlę się o to…
Wiesz przecież, że dam Mu tyle MIŁOŚCI
Jakiej jeszcze nie miał nikt!!!!!!!!!!!!
I będzie blisko Kacperka…
Kacperek mój był Jego oczkiem w głowie
A On dla Kacperka NAJLEPSZYM Wujkiem…
Przecież Boże, Ty o tym wiesz…
Jak mam jeszcze Ciebie przekonać…
Ile jeszcze muszę łez wylać????????
Odpowiedz mi, przecież Jesteś Bogiem, proszę…
ILE JESZCZE ŁEZ??????????????
ILE ŁEZ???????????????????????
Nie widzę już klawiatury…
TYLE ŁEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło