Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

poniedziałek, 28 lipca 2008

Jestem przy Tobie Braciszku...


Braciszku cały czas jestem przy Tobie, jestem w Katowicach
Odkąd znaleźliśmy Cię…
I cały czas nie dowierzam, że Ciebie nie ma…
Pomimo, że jestem tutaj…
Codziennie nad Twoim grobem…stoję i płaczę…
Nie wiem już co mam robić…
Co mam mówić??? Co myśleć???
Wiem tylko jedno, że wciąż czekam na Twój telefon
Albo wiadomość na GG…
I wciąż cisza…
Cisza i łzy…dużo łez…
Tak bardzo bym chciała usłyszeć znów, że jedziesz do nas…
Ta cisza zaczyna mnie przerażać…
Boję się…
Taki ogromny strach, że w końcu do mnie dotrze…
Że Ciebie nie ma wśród nas…
Boże dlaczego tak się stało???????????
Dlaczego nie mógł żyć???
Dlaczego pokazał jej właśnie tak a nie tak, jak rozmawialiśmy???
Żeby żałowała tego, że Go zostawiła dla kochanka…
Wiem już wszystko o tym człowieku, nie dorastał mojemu Bratu do pięt…
Mam nadzieję Boże, że to wszystko widzisz i ona zapłaci za krzywdę jaką wyrządziła mojemu Bratu i nam…
Tak bardzo tęsknię za Wojtkiem…
Boże pomóż nam w tym cierpieniu…daj nam siłę…by żyć dalej…
Daj siłę mojemu Tacie, bo jest chory, musi żyć…
Daj siłę mojej Mamie, by mogła znów normalnie żyć…
Daj nam Boże siłę, byśmy potrafili pogodzić się z faktem utraty Brata, Syna i Przyjaciela…
To był naprawdę Kochany Człowiek…
Dlaczego Boże zabierasz takich ludzi????????
Dlaczego nie tych, którzy nie zasługują po to by żyć???
Nie rozumiem Cię Boże…wytłumacz mi…

2 komentarze:

  1. Tak, zaglądam, choć już jakiś czas nie piszę, choć nadal tęsknię i dzień w dzień myślę i wspominam. Przyjdzie czas, że napiszę... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę znaleźć Cię na fb?

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło