Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Zawsze będziemy o Tobie pamiętać Wojtuś...

Szedłeś w otchłań, mroczną, czarną,
A na końcu jasne światło...
Czułeś w duszy coś ci kradną,
Ktoś uciskał mocniej gardło...
Czułeś ból a zaraz ulgę,
Jasne światło coraz bliżej...
Kiedyś tam gdzie Ty ja pójdę,
Teraz jednak jestem niżej...
Ty mnie z nieba obserwujesz,
Jako Twoją bratnią duszę...
Pewnie myśli me zgadujesz,
I ja Twoje poznać muszę...
Nie wiedziałeś jak z tym walczyć,
Byłeś przecież jak śnieżynka,
Która w górze tylko tańczy,
Którą kryje z chmur pierzynka...
Nic od życia nie dostałeś,
A tak dużo byśmy mieli...
Ty Aniołkiem być musiałeś,
Ale czego mnie nie chcieli...

Kiedyś się jeszcze spotkamy Braciszku....
Kocham Cię...

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło