Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

piątek, 8 sierpnia 2008

Boże nie mam już sił...nie sprawdzaj mnie...


Boże wytłumacz tylko jedno…
DLACZEGO??????????????????????
Dlaczego nie potrafimy poznać człowieka, którego znamy tyle lat???
Dlaczego nie potrafimy wyczuć ile nam krzywdy wyrządzi????????
Dlaczego nie potrafimy wyczuć, kiedy bliska nam Osoba straci swoje życie???
Jeśli odpowiesz na te pytania Boże…
Będziemy wiedzieć jak pomóc, jak zaradzić, jak nie dopuścić tylu złych rzeczy…
Odpowiedz Boże… Błagam!!!!!!!!!!!!!!!!
Dlaczego nie dajesz nam prawa wyboru?????????
Odpowiedziałabym Tobie:
Weź mnie, ale nie mojego Brata!!!!!!!!!!
Nie potrafię z tym żyć!!!!!!!!!!!!!
Rozumiesz mnie Boże????????????????
Odpowiedz mi!!!!!!!!!!!!
Jak mam sobie dać z tym wszystkim radę… JAK????????
Nie chce mi się już żyć!!!!!!!!!!!!
Boże pomóż mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przecież nieustannie się modlę…
Co mam jeszcze zrobić??????????????
Niech ktoś mi podpowie!!!!!!!!!!!!!!!
Błagam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo zwariuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Płaczę już wszędzie…
Na stacji, w sklepie, w toalecie, przy jedzeniu…
Wszędzie już mam wybuchy płaczu…
Nie mogę już!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszystko straciło sens…
Moje życie nie ma już sensu!!!!!!!!!!!!!!!
Boże pomóż mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BŁAGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo znienawidzę i Ciebie!!!!!!!!!!!!
A nie chcę……….PROSZĘ POMÓŻ MI!!!!!!!!!!

Boże czy zrobiłam coś nie tak???
Czy rozczarowałam Cię???
Za co karzesz dzisiaj mnie???
Czy nie widzisz mojego cierpienia i moich łez???

Później chcesz bym Ci wybaczyła…
I po Twojej stronie była…
Powiedz, dokąd mnie prowadzisz???
Co na końcu drogi jest…???
A być może zgodzę się….

Ja dobrze wiem jak to jest…
Gdy serce mnie nie słyszy…
Ja dobrze wiem, bo to ja…
Błagam Go nadaremnie codziennie…
Żądam i stawiam rozkaz…
Zapomnij! Przestań bić!!!
Lecz ono mnie nie słyszy…
I tylko krzyczy…
Krzyczy dla Niego…
DLACZEGO? DLACZEGO????????

Nigdy nie mów KOCHAM CIĘ…
Jeśli naprawdę Ci nie zależy…
Nigdy nie mów o uczuciach…
Jeśli one naprawdę nie istnieją…
Nigdy nie bierz za rękę…
Jeśli masz zamiar złamać serce…
Nigdy nie mów, że coś będzie…
Jeśli nie masz zamiaru nawet zacząć…
Nigdy nie patrz w oczy…
Jeśli wszystko co robisz jest kłamstwem…!!!
Nigdy nie mów „Witaj”…
Jeśli tak naprawdę myślisz :Żegnaj”…
Jeśli naprawdę myślisz, że nie zawsze…
Wtedy mów postaram się…
Nigdy nie mów zawsze…!!!
Bo zawsze sprawiło, że teraz płaczę…
K….
Nienawidzę cię!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Nie płacz sama ,płaczę z Tobą. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Płakać nie przestaję , a dusza mi się z żalu wydziera ,kląć się chce to znów wrzeszczeć.Mamusiu nie mogę bez Ciebie nawet oddychać. Budzą mnie w nocy gwizdy pociągów. Może ten Twój już zmienił rozkład , ale ja ciągle modlę się o osiemnastej czterdzieści osiem . Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Do końca życia nie dowiem się co czułaś jak stałaś tam na torach tyłem do kierunku jazdy pociągu,czy myślałaś , że ja bez Ciebie sobie nie dam rady. Depresja to ciężka , śmiertelna choroba Mamusiu.Daj nam malutki znak jak teraz żyć.Minęły cztery miesiące ,a czas dla mnie się zatrzymał.Czarna nić się dla mnie przędzie. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło