Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

wtorek, 5 sierpnia 2008

Przyjdź do mnie znów...

Ty tego dokonałeś…
Byłeś i Jesteś Aniołem…
Tak bardzo tęsknię…
Tak bardzo nam Ciebie brakuje…
Już wiem Braciszku co czułeś…
Już wiem co Chciałeś powiedzieć przez słowa:
Żałuje…
Wszystko już wiem….
I też żałuję tych 8 lat…
Oddałam serce człowiekowi, który nie był tego wart…
Tak samo jak Ty Wojtuś…
Już wiem co czułeś…
Mówiąc, że żałujesz….
Ja też żałuję…
Że taki człowiek żył wśród nas…
Dawaliśmy Miłość, dawaliśmy szczęście…
Gdybym tylko wcześniej wiedziała…
Ona to nasze wspólne serce wykorzystała…
Wiem, że Bóg ją za to ukaże…
Niebawem się to okaże…
I będzie cierpieć tak jak i my…
Tyle, że jej cierpienie będzie o stokroć większe…
Bo wszystko obróci się przeciwko niej…
I będzie w myślach błagać o wybaczenie…
Ale nic nie będzie w stanie ukoić tego cierpienia…
Ona nie wie co człowiek czuje jak straci kogoś bliskiego…
Mam nadzieję, że wkrótce sumienie ją ruszy…
I będzie cierpieć tak samo jak my…

Pisze do mnie takie rzeczy, że aż mi wstyd…
Wstyd mi za siebie, że akceptowałam tak prymitywną osobę w naszym życiu…
Tylko, że ja Ci zawsze o tym mówiłam…
Że to nie jest człowiek dla Ciebie…
Ale Ty Byłeś zaślepiony miłością…
A miłość to nie zło…
Nie zło, jeśli jest odwzajemniona…
W tym przypadku miałam zawsze rację…
Dlaczego Braciszku nie posłuchałeś…?
Przed ślubem i dwa razy po…?
Dopiero przed śmiercią przyznałeś mi rację…
Straciłam Cię…przez takie zło…

Nigdy jej nie wybaczę i mam gdzieś co pomyśli o tym ktoś…
Boże dlaczego pozwoliłeś takiej osobie być w naszej Rodzinie…
By odebrać nam kogoś Kogo kochaliśmy…?
I śmierć ta przysporzyła nam tyle cierpienia…
Dlaczego?????????????????????????
Przecież jej nie naprawi już nikt….
To samo zło…
Skoro nasza Miłość naprawić nie zdołała…
Boże weź sprawę w swoje ręce…
Przecież Twoja Miłość wielu już rzeczy dokonała…
A Ty wszystko widzisz, i wiem, że sprawiedliwość uczynisz…

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło