Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

środa, 13 sierpnia 2008

BOŻE DLACZEGO...?????????

Boże tak bardzo teraz nienawidzę!!!!!!!!!
Dlaczego pozwoliłeś na to bym kiedykolwiek
Nienawidziła????????????
DLACZEGO????????????????
Zawsze kierowałam się Miłością…
A teraz tak samo jak wielką mam Miłość w sobie
tak wielka jest moja nienawiść…
Codziennie się modlę o to, Byś mojego Brata
Wpuścił do Twych bram Raju…
Żeby nie błąkała się po tym świecie Jego Dusza…
Przyjmij Boże mojego Brata…
To Wspaniały Wielki Człowiek…
Widzę Go w snach uśmiechniętego…
Mam ogromną nadzieję, że Jest z Tobą w Raju…
Jeśli tak przekazują nam zmarli swoje szczęście…
W naszych snach…
To będę choć ciut szczęśliwsza…
Daj Boże ku temu znak…
Modlę się też by sprawiedliwości stała się zadość…
Tak jak ksiądz Proboszcz powiedział na Mszy św.
w dniu pożegnania mojego Brata…
„Ten kto nie kocha nie jest człowiekiem…”
Tak modlę się o to Byś uczynił to co sprawiedliwe…
Nie może tak być, że ludzie,
którzy są odpowiedzialni za śmierć naszych Bliskich
Mogli doznawać szczęścia…
Nie takim kosztem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie kosztem Tych co odeszli…
Nie kosztem bliskich, którzy tutaj pozostali…..
Mój Brat mógł jeszcze tyle osiągnąć…
Mógł jeszcze tyle Miłości dać swoim Dzieciom…o których tak marzył…
Rodzinie… i Przyjaciołom…
Teraz spróbuję zasnąć...
Wróciłam ze spaceru…
Od momentu Ostatniego Pożegnania mojego Brata
chodzę na spacery przed snem…
Inaczej nie potrafię zasnąć…
A teraz idę wypłaczę co mam wypłakać…
Po raz któryś dzisiejszego dnia…
Pomodlę się…
I zasnę…
Może dzisiaj przyjdziesz do mnie znów Braciszku…
KOCHAM CIĘ…♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło