Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

wtorek, 30 września 2008

Jak teraz życzenia składać Tobie mam...?






Chcę Ci napisać, co u mnie słychać,
że tak mi ciężko bez Ciebie oddychać…
Smutne noce i dni takie szare,
co bym nie robiła o Tobie myślę stale…
Nie mogę spać, nie mogę jeść,
w krainie wspomnień zamykam się…
I wciąż Cię widzę jakbyś tu Był,
choć nie ma tu Ciebie,
bo Ty Jesteś przecież w Niebie…
Piszę, bo tęsknię szalenie,
w tych paru słowach me ukojenie…
Wśród nocnej ciszy słyszę Twój szept,
który do snu utula mnie…
Tamtej nocy ktoś odebrał mi Ciebie,
namalował Twoją twarz
bordowa krwią na niebie…
Nie wiem co mam robić?
jak dalej żyć, jak dalej funkcjonować…?
Powoli niszczy, dobija mnie tęsknota…
Brakuje mi Ciebie Braciszku…
Chciałabym móc Cię przytulić i ucałować,
Bo dziś jest Dzień Chłopca…
Chciałabym móc moje życzenia w Twym sercu schować…
Ty nie odpowiesz nic już na moje słowa jak zwykle…
Ale wiem co byś odpowiedział…
I o tym będę zawsze pamiętać…
Kocham Cię… najmocniej jak się da…
-Twoja na zawsze siostra…

Pragnę złożyć życzenia Tym co odpowiedzieć jeszcze mogą…
Dla Mężczyzn, którzy tutaj zaglądają…
Wszystkiego co Naj… -lepsze, -czulsze, -ukochańsze,
Spełnienia wszystkiego o czym marzycie…
Niech Wasze życie będzie najlepszym dla Was…
Byście kochać mogli i kochani przez innych byli…
Żyjcie tak, żeby zawsze było co wspominać…
Bo potem zostają tylko wspomnienia…
Bo na ziemi zawsze żyć będziemy,
Dzięki Tym co o nas pamięci nigdy nie zacierają…
Stosy uścisków ode mnie dla Was w Waszym Dniu…

1 komentarz:

  1. Witaj
    Czytałam Twojego bloga chyba już setki razy, bardzo mi przykro, wiedz, że jestem z Tobą, chociaż się nie znamy, czytając to wszystko uzmysłowiłaś mi wiele rzeczy, dziękuję Ci za to!
    Jesteś aniołem, nie przestawaj pisać proszę, nawet nie wiesz jak dodajesz mi otuchy Moniko.
    Trzymaj się mocno i twardo, a tej frajerce daj popalić, ja bym nie odpuściła, walczyłabym do końca, była i jest godna pożałowania.
    Pozdrawiam, odezwę się niebawem
    Ramona

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło