Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

wtorek, 16 września 2008

3 miesiące jak Ciebie nie ma...



Bohaterka też straciła jedynego Brata…
Poniżej przetłumaczona piosenka
z tego samego filmu
Pewnie tylko ja teraz jestem na etapie
oglądania tego typu filmów…
Nie potrafię się otrząsnąć,
że nie ma Ciebie tutaj…Braciszku
Kocham Cię...
Tęsknię bardzo…
Twoja na zawsze siostra...




"Dziś odnalazłam się…
Zaraz potem gdzieś uciekłam w dal…
Coś zatrzymało mnie
Głos rozsądku, co gdzieś we mnie tkwił.
Dzisiaj Ciebie nie ma obok mnie,
Już nie koją słowa Twe…
Które dzisiaj w Niebie piszesz Ty!

Ref.:
Więc nie poddam się,
Nie załamię się!
Wcześniej niż się zdaje
Los odmieni mnie!
Będę silna tak,
Nawet jeśli runie świat!
Chociaż wokół ciemność trwa,
Ja wierzę, że…
Ktoś bez przerwy strzeże mnie!

Ujrzałam światła snop.
On rozjaśnił przeznaczenie me
Teraz świeci wciąż
I już nie boję się,
By podążać, gdzie powiedzie mnie.
Wiem, że czasu nie da cofnąć się,
Więc zapamiętać chcę,
W sercu moim chwile te…

Ref.:
Więc nie poddam się,
Nie załamię się!
Wcześniej niż się zdaje
Los odmieni mnie!
Będę silna tak,
Nawet jeśli runie świat!
Chociaż wokół ciemność trwa,
Ja wierzę, że…
Ktoś bez przerwy strzeże mnie!

I chociaż będą gadali mi,
I chociaż się będą dłużyły dni,
Ty w siebie wciąż wierz,
A po Niebo wzbijesz się!
Bo liczy się tylko co w sobie masz,
Za sercem swym idź
I miej swoją twarz.

Ref.:
Więc nie poddam się,
Nie załamię się!
Wcześniej niż się zdaje
Los odmieni mnie!
Będę silna tak,
Nawet jeśli runie świat!
Chociaż wokół ciemność trwa,
Ja wierzę, że…
Że nie poddam się,
Nie załamię się!
Wcześniej niż się zdaje
Los odmieni mnie!
Będę silna tak,
Nawet jeśli runie świat!
Chociaż wokół ciemność trwa,
Ja wierzę, że…
Ktoś bez przerwy strzeże,
Ktoś bez przerwy strzeże…
Ktoś bez przerwy strzeże mnie!"

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło