Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

czwartek, 16 października 2008

4 miesiąc w deszczu łez...




Dzisiaj mija 4 miesiąc Braciszku
Jak nie ma Ciebie z nami …
Tęsknię, nie wiem czy wiesz jak bardzo…
Nie wiem też, czy wiesz
Jak bardzo mi Ciebie brakuje…
Nie mogę się doczekać, kiedy Cię znów zobaczę…
I przytulę na wieki…

Po szklistych oczach
Mnie poznasz,
Po chwiejnym cichym głosie,
Po marzeniach w pył obróconych,
Sercu na pół złamanym
I ramionach rozpaczliwie pustych,
Po nocach nieprzespanych,
Po słowach niewypowiedzianych,
Po łzach w ukryciu wylanych,
Po smutku mocno skrywanym,
Po tym wszystkim poznasz,
Że Cię straciłam …

>>Twoja siostra<<

2 komentarze:

  1. Tak,to już 4 miesiące,właśnie dzisiaj został ukończony pomnik dla Wojtusia.Te Twoje wiersze są naprawde śliczne-pełne wyznań, miłości,ciepła i niestety tęsknoty bólu ,żalu.Staram się rzadko zaglądać na blog,bo za każdym razem płaczę tak bardzo brakuje mi syna a Twojego brata Wojtka.Kocham Was Wasza mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamuś też Cię zawsze kochałam najmocniej pod słońcem i zawsze będę, razem z Wojtkiem kochać Cię będziemy na wieki, piszę teraz za dwóch, ale wiem, że On nad nami czuwa i nadal nas kocha tak jak kochał, tak jak my Jego...
    Zawsze już będzie nam Go brakować...
    Ale mamy jeszcze siebie...
    A kiedyś wszyscy przytulimy się już w Niebie...i będziemy szczęśliwi na wieki...


    Mamo

    Twe powieki ze zmęczenia opadają
    Praca potem dom ... wytchnienia Ci nie dają
    Wiem, że Jesteś – lecz daleko odemnie
    Wiem, że się martwisz – lecz nadaremnie
    Chcę Cię przytulić ... wesprzeć Cię Mamo
    Chcę Byś to Ty była damą
    Ty się mną opiekowałaś, martwiłaś mą osobą
    Lecz dziś odpocznij, ja się zajmę Tobą
    Dla Ciebie niebo, kwiaty i słońce
    Mamo! Życzenia z serca mego płyną gorące.
    Miłość do Ciebie którą w sercu chowam
    O niej dziś powiem, o tym jak bardzo Cię KOCHAM!
    Mamuś Ty dałaś mi życie w podwójnym tego słowa znaczeniu, dzięki Tobie Jestem, bo Ty mnie urodziłaś i dzięki Tobie żyję, bo gdyby nie Ty nie byłoby mnie już dawno
    Kocham Cię najmocniej w świecie
    Mamo...

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło