Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

środa, 15 października 2008

Żadna łza nie zmyje mojej Miłości do Ciebie...

Wojtuś nie potrafię przestać płakać…
Nie chcę już płakać, bo się boję,
Że Ci tym szkodzę…
Proszę pomóż mi…
Cały czas modlę się za Ciebie,
Mówię do Boga i do Ciebie na przemian…
Nie wiem co jeszcze robić mam…
Tak bardzo mi Ciebie brakuje…
Dlaczego nie ma Ciebie z nami???
Tak bardzo chciałabym Cię przytulić…
Dlaczego nie ma Ciebie tutaj???
Daj mi choć najmniejszy znak…
Bo to wszystko tak bardzo boli…
Nie potrafię w to wszystko nadal uwierzyć,
Mam wrażenie Jakbyś tylko gdzieś wyjechał na chwilę,
I czekam na telefon od Ciebie jak zwykle,
Aż opowiesz jak było…
Tak bardzo tęsknię…

W sobotę mi się śniłeś…
To był piękny sen, cudowny sen
Robiłeś salta, przewroty i szpagaty różnego rodzaju,
Cieszyłeś się, Swoją radość wyrażałeś tak głośno
A ja siedziałam i patrzyłam na Ciebie z uśmiechem na twarzy
I z wielkim podziwem,
A Ty wołałeś do mnie: „siostra patrz jaki ja jestem wysportowany,
Zobacz co ja potrafię robić…”
To był naprawdę cudowny sen…
Proszę o więcej takich snów, wtedy mi lżej…
Kocham Cię i bardzo Tęsknię…
Pamiętasz jak rok temu Byłeś u nas w Krakowie
na Święto Zmarłych?
Powiedziałeś mi wtedy:
„…siostra jak dobrze, że my nie mamy jeszcze komu zapalać zniczy…”
Odpowiedziałam Ci wtedy: „jak dobrze Braciszku, jak dobrze
I niech tak zostanie jak najdłużej…”
Już mamy Braciszku… już mamy Komu zapalać światełka…
Odszedłeś tak niespodziewanie…
Nie było czasu na pożegnanie…
Dlaczego ???
Dlaczego tak ???
Dlaczego Ty a nie ja ???
Tak ciężko jest mi się z tym pogodzić...
Kocham Cię…
Dobranoc Wojtuś,
Przyjdź do mnie znów,
Całuję i mocno ściskam…
Twoja siostra

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło