Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Brakuje mi Ciebie, tylko Ciebie...



Pierwszy z lewej to Ty, stara fota, stare czasy, starzy kumple, wciąż żyją... gdzie jesteś Braciszku...?
Nie ma Cię już 4 lata i 2 miesiące tutaj a wciąż mam wrażenie jakbyś tu był...
Tyle chciałabym Ci opowiedzieć Wojtuś...
i opowiadam...
ale nie wiem czy słyszysz...
Tęsknię [*]
Bóg się pomylił :(

6 komentarzy:

  1. i ta cyfra "11" na tych drzwiach...
    teraz się zgadza...
    Kocham Cię [*]
    a Kacperek jak tęskni, jak wspomina... ech :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie dziwne pomyslalam ze Ci napisze...
    Jakis czas temu przypadkowo znalazlam w sieci Twojego bloga tak mnie poruszyl ze zaczytalam sie spedzajac nad nim pol dnia (niestety nie dokonczylam bo 5-miesieczna corcia domagala sie uwagi),to bylo ok miesiaca temu potem nie wracalam juz tu i ostatnio noca (bardzo dziwne to) przysnil mi sie Twoj brat byl bardzo usmiechniety owil cos do mnie niestety nie pamietam co ale bial od niego radosc,nie pamietam nic innego tylko jego usmiechnieta twarz i to ze myslalam/mowilam przeciez to Ty Wojtek (jakbym go znala) po przebudzeniu odrazu zaczelam sie modlic w jego intencji choc szczerze rzadko to robie, nie wiem czego przysnil sie wlasnie mi i to po pewnym czasie od lektury bloga. Modle sie teraz czesto za niego moze poprostu potrzebowal tej modlitwy sama nie wiem. Twoja milosc do niego jest tak wielka a przy tym jestes tak silna kobieta naprawde Cie podziwiam!
    Pozdrawiam z Nowej Zelandii

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za modlitwę za mojego Brata, na pewno jej potrzebuje, ja również się często modlę za Niego, pozdrawiam ciepło i ściskam Ciebie i Twoją Córcię

    OdpowiedzUsuń
  4. DOMYŚLAM SIĘ COP CZUJESZ NADAL JA STRACIŁAM SWOJEGO JEDYNEGO BRATA MARIUSZA 6 LISTOPADA 2012 ROKU MIAŁ 26 LAT JAK Z TYM TERAZ ŻYĆ. TO CAŁY CZAS BOLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. BĘDĘ SIĘ MODLIŁA ZA TWOJEGO BRACISZKA JAK ZA SWOJEGFO!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. MODLĘ SIĘ ZA SWOJEGO BRATA NIE TYLKO JA ALE I MOJA 4 LETNIA CÓRKA OD DZIŚ ĘDZEMY TO ROBIĆ ZA MOJEGO BRACISZKA ALE I ZA TWOJEGO....
    POKÓJ ICH DUSZĄ.......!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło