Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

wtorek, 11 maja 2010

Bez internetu jak bez ręki...

Przepraszam Kochani, że nie daję znaków życia i nie odpisuję Wam na tak ciepłe słowa, ale musicie mi dać jeszcze trochę czasu, ponieważ obecnie mam mały problem z dostępem do Internetu i stąd taka cisza z mojej strony. Atrofia mojego Internetu ciągnie się już dwa miesiące i potrwa jeszcze z miesiąc. Pozdrawiam Was gorąco:* Nie przestawajcie pisać, jak tylko będę mieć już taką możliwość, to odezwę się do każdego z Was:*

Powyżej wrzuciłam grafa namalowanego rękami mojego Brata i Jego Kumpli, których równie ciepło pozdrawiam… ( Ford – tak się podpisywał, więc jak na mieście wrzuci Wam się w oczy taki graf, to m.in. dzieło mojego Ukochanego Brata, miasto o którym piszę to Katowice )

A teraz trochę ciepłych słów dla Ciebie Wojtuś :
Nawet nie wiesz jak bardzo tęsknię, bądź przy mnie, Kocham Cię najmocniej w świecie Braciszku. Jeśli widzisz co u mnie teraz, to zapewne wiesz jak bardzo żałuję, że Ciebie tu nie ma, bo tylko Ciebie mi teraz brakuje, tak miałabym już wszystko co mnie uszczęśliwia, nie chcę nic, tylko miłość moich Najbliższych, wszystko inne jest jak zwykle mało ważne, Ty wiesz o czym piszę, znasz mnie przecież najlepiej…
Dlatego daj znać, że jesteś obok mnie, bo tak cholernie za Tobą tęsknię, wiesz co czuję, bo masz już ten dar… Aniele [*][*][*]

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło