Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

środa, 31 grudnia 2008

Ostatnie chwile, ostatni taki rok...


Chciałabym móc złożyć Ci życzenia Braciszku
Na Nowy Rok,
By był szczęśliwszy o milion razy od tego starego
I gorszy o milion razy od 2010,
Byś znalazł miłość swojego życia,
Byś miał wymarzonego synka
By spełniało się każde Twoje marzenie…
Cisza…
Bo Ty już nic nie odpowiesz
Moje życzenia do gwiazdki też są nierealne,
Bo to nie bajka, nie film…
Jedyne co mogę to prosić Ciebie byś spełnił moje życzenia,
Te realne,
A brzmią one tak :
Byśmy pokonali tą depresję,
żeby nauczyć się żyć z myślą, że Ciebie już nie ma,
by nam się wszystko ułożyło po naszej myśli,
Ty te myśli znasz i wierzę, że nam pomożesz,
Bo jesteś Aniołem i masz dar pomagania innym,
w sposób jaki my nie potrafimy.
Ty widzisz nasze problemy, smutki i łzy
Wiem, że widzisz
Dlatego wiem, że nam pomożesz
Pomóż naszym Rodzicom, przecież wiesz, że zostali sami,
Ja nie mogę być codziennie blisko Nich, choć bym bardzo chciała,
Gdy jestem z Nimi to jest mi lepiej, dużo lepiej,
Ale mogę być z Rodzicami tylko co drugi weekend.
Proszę Cię Wojtuś, spraw, by ten Nowy Rok 2009 był dobry,
By nie przysporzył nam dodatkowych cierpień,
Wystarczy już, więcej nie zdołam unieść ,
życie już dało mi wystarczającego kopa
Proszę , niech będzie już tylko lepiej…
Przez te Święta czułam się naprawdę pięknie,
pomimo łez kręcących się w oku,
Czułam się spokojna, a to wszystko dzięki naszym Rodzicom.
Wojtuś wychowali nas na porządnych ludzi,
Wiesz jak bardzo nas kochają…
Ja mogę im swoją miłość pokazywać dalej,
Ale wiem, że Ty też możesz.
Czuwaj nad Nimi proszę, nie chcę Ich stracić
Już straciłam część swojego serca, na więcej nie mam sił,
Nie chcę mieć więcej sił!
Do Świąt nie było dnia, żebym nie wylała łez
Dopiero w Święta się trochę uspokoiłam
Wczoraj dopiero porobiłam sobie porządki,
Które zaniedbałam przez ostatnie pół roku
Wczoraj tak naprawdę poczułam się jak dawna ja,
Tyle, że uśmiech nie ten…
Dzisiaj jest taki radosny dzień, Sylwester
Pewnie wejdę w ten Nowy Rok z łezką w oku,
Ale obiecuję Ci, że zamknę oczy, ujrzę Twoją uśmiechniętą twarz,
Przypomnę sobie Twoje zabawne teksty
I uśmiechając się do Ciebie wejdę w ten Nowy Rok 2009
Marząc by ten uśmiech został już na zawsze…
Kocham Cię całą sobą a tęsknić będę aż znów Cię przytulę:*


Życzenia dla Was :

Żyjcie, chwytajcie każdy dzień jak kolorowego motyla
i nie bójcie się, że pozbawicie go pyłku na skrzydełkach.
Kochajcie, śmiejcie się, płaczcie -
to dar jedyny i niepowtarzalny,
nie pozwólcie by się zmarnował.

Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku 2009
Z marzeniami o które warto walczyć,
Z radościami którymi warto się dzielić,
Z przyjaciółmi z którymi warto być
I z nadzieją bez której nie da się żyć!

Aby Wam nigdy niczego nie brakowało
A zwłaszcza miłości:***

1 komentarz:

  1. Piękna pamiątka po bracie, jesteś wielka!
    Życzę Tobie i Twojej rodzinie aby w tym Nowym Roku wszystkie smutki i cierpienia zmieniły się w szczęśliwe i radosne dni.
    Pozdrawiam
    Edyta
    "...nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych..."

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło