Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

sobota, 6 grudnia 2008

Dzisiaj nasz dzień...

Dzisiaj są moje urodziny Braciszku
Tak bardzo bym chciała byś złożył mi życzenia
Tak jak zawsze to robiłeś
Nawet nie musiałbyś nic mówić…
Tylko móc się do Ciebie przytulić
Tylko raz, choć na chwilę…
Dzisiaj świętowalibyśmy
oprócz moich urodzin,
Twoją „Barbórkę”,
Taty i Mamy imieniny
moją i Bartusia rocznicę ślubu
i „Mikołajki”…
To pierwsze tak bolesne moje urodziny w życiu…
Tak bardzo Ciebie brakuje
tak bardzo brakuje Twojego uśmiechu
I tych Twoich super żartów
Braciszku nie wiem czy wiesz
jak bardzo za Tobą tęsknię,
ale nawet i tak gdybym chciała Ci o tym opowiedzieć,
to i tak nie potrafiłabym ująć tego w słowa
Wszyscy w koło mnie bardzo wspierają, za co jestem
Im bardzo wdzięczna, ale wiem, że
Gdybyś wrócił i mnie przytulił,
to ten jeden gest potrafiłby zastąpić mi cały wszechświat,
więcej niczego bym już nie chciała.

Tutaj skończę Wojtuś, bo znów potok łez…
Kocham Cię i strasznie bardzo mocno tęsknię za Tobą

Ja – nie usłyszę ani nie zobaczę Twoich życzeń dla mnie,
ale odpowiem Ci na nie :

Tak bardzo Cię kocham...
Dziękuję Ci za Twój uśmiech,
który ogrzewa mnie w różnych
chwilach życia,
Dziękuję za lata
warte naszych wspólnych wspomnień,
które rozjaśniają mi tą trudną drogę
przed jaką stanąć musiałam
A najbardziej dziękuję Ci za to,
że Byłeś, Jesteś i zawsze Będziesz...
Bo wiem, że czuwasz nad nami
Śpij Braciszku z Aniołkami
Jeszcze kiedyś zatańczymy znowu jak dawniej…

Dobranoc Aniele mój
Twoja siostra

1 komentarz:

  1. Chcielibyśmy żłozyć Ci córeczko życzenia urodzinowe:zdrowia,uśmiechu,wytrwałości w naszym cierpieniu musisz być dzielna i dla WAS z okazji drugiej rocznicy ślubu milion radości w życiu żeby już nigdy niszczęście nas nie dotknęło,żadnych łez tylko uśmiech i radość na Waszych twarzach chcemy widzieć KOCHAMY WAS-rodzice

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło