Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

wtorek, 26 marca 2013

Tak cholernie za Tobą tęsknię...




wiesz Boże
tylu ludzi w koło, dobrych i złych
i szczęście moje dziecko
wiesz Boże 
tyle w koło zawiści, zazdrości i nienawiści
i szczęście, że są mi obce
wiesz Boże
tyle w koło chorób, wypadków i morderstw
i szczęście, że wciąż jeszcze żyję
wiesz Boże
tyle tego wszystkiego w koło
mimo wszystko człowiek wciąż czuje się samotny
wiesz Boże
brakuje mi mojego Brata...
Kocham Cię Wojtuś [*]
wiesz Boże
oddaj mi Go proszę...

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło