Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

sobota, 24 marca 2012

Dzisiaj są urodziny Twojego Chrześniaka...


Dzisiaj Kacperek kończy 10 lat...
już 10 lat, jak ten czas szybko leci...
Ciebie już nie ma  z nami prawie już 4 lata...
Wojtuś a my tęsknimy tak jak tęskniliśmy
chyba nie było dnia, kiedy byśmy nie wspominali Ciebie...
ale to już tak będzie, wiem... Kochamy Cię.
Mamy dzisiaj dla Kacperka mnóstwo niespodzianek,
wiem, jak bardzo będzie się cieszył, będzie dużo gości i prezentów
o jakich marzył.
Nie mogę się już doczekać :)
Pewnie znowu mi łzy polecą, ale wiesz, że ja jestem taki mazgaj ;-)
ale to z radości ;-)
Wiem, że z nami będziesz, choć nie możesz złożyć życzeń, my i tak wiemy...
Kocham Cię i tęsknię, czuwaj i wspieraj głównie Kacperka
Pa Braciszku, do następnego... światełka, postu, myśli...
Twoja siostra

4 komentarze:

  1. Nie da się opisać uczuć, które czuję czytając Twojego bloga Monii:-(, przykre, a za razem niezwykłe...........piękne, a za razem smutne......,wiele możnaby wymieniać. Powiem Ci jedno, nie każdy człowiek potrafi szczerze i prawdziwie kochać, Ty potrafisz, tak jak potrafił Twój Brat,a to wielki dar od Boga! Czasu nie można cofnąć, ale pamięć pozostaje, boli Tych, którzy kochają, pozwala kochać Tych, których już z nami nie ma.......niestety. Choć czasem byłoby łatwiej żyć, nie da się o Nich zapomnieć i całe szczęście. To droga usłana wielkim cierpieniem, które nigdy sie nie skończy, bo nie jest prawdą, że czas goi rany. Życzę Ci dużo wiary i tyle dobroci, ile sama w sobie posiadasz. Ku pamięci Wojtka, którego nie dane było mi znać [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. szacunek dla Ciebie za tego bloga .... to piekne co piszesz ja pisze do swoejgo braciszka zeszyt w ktorym pisze listy nie umiemzyc 19 kwietnia mina 4 lata bez niego tak go kocham nie da sie tego opisac.. naprawde, nie mam bloga ale bede wchodzic i czytac do ciebie :([*]
    Gusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ;((( nie dam rady ;(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za komentarze, niestety bezimiennie, ponieważ nie wszyscy wpisujecie swoje imiona, Gusiu, wiem co czujesz, zawsze możesz pisać do mnie na gg. Pozdrawiam
    Nie wiem kto napisał ostatni komentarz, szkoda, że tak późno się zorientowałam, ale jest tego tyle, że trudno mi to wszystko ogarnąć, bardzo bym chciała, żebyś się ze mną skontaktował/a, proszę...

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło