Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

piątek, 26 czerwca 2009

Tęsknoty rok przeminął...

Bez Ciebie nie jestem już uniesieniem
Bez Ciebie porywa mnie sen
Dokąd – nie wiem
I nie wiem jak mam zapomnieć
Jak?
Nie pozwól mi być byle kim
Rozpalać i gasić, unosić
Bym w końcu opadła bez sił
Bo jestem wciąż taka naiwna
Mam nadzieję
Głupia jestem, że ją mam…

Kocham Cię Braciszku
Tęsknię…
Dotknąć Cię choć opuszkiem palca…
Choć jednym policzkiem
Mokrym od tęsknoty łez…

2 komentarze:

  1. Kochana Moni Twojego bloga czytałam bardzo długo,ale właśnie skończyłam i chcę Ci napisać,że Ty również jesteś Aniołem,bo tylko Anioł potrafi tak pięknie myśli na papier przelewać,będę śledzić bloga, bo chciałabym również tak kiedyś kogoś pokochać, a myślę,że tylko taki Anioł jak Ty może mi pomóc;)A jak mi się już uda to podziękuję Ci z całego serca;) Nie smuć się i trzymaj się cieplutko;) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Kasiu,
    Myślę, że każdy człowiek, który potrafi kochać jest Aniołem ;)
    Piszesz, że pragniesz kochać, więc też nim jesteś...
    Cieszę się, że często odwiedzasz bloga, bo to pamięc o moim Bracie, przytoczę tu słowa W. Szymborskiej : "Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci".
    Więc pamiętajmy o Nim, to najbardziej koi mój ból, bo już nic innego zrobić nie mogę...
    Najbardziej chciałabym posiadać taką moc, by móc cofnąć czas...
    Ale to takie nierealne...
    Pamiętajmy[*]
    Kocham Cie Braciszku a Ciebie Kasiu ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło