Ocalic od zapomnienia

" Umiera się nie po to, by przestać żyć, ale po to, by żyć inaczej "

Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci. — Wisława Szymborska

poniedziałek, 16 lutego 2009

Naszej ukochanej Mamuś w dniu urodzin...



Mamuś,
Twoje serce zawsze czuję blisko,
Mamuś, to Ty pomagasz mi przetrwać najtrudniejsze dni,
Zawsze kiedy Ciebie potrzebuję- Jesteś
Dziś bardzo Ci za to dziękuję.
I choć czasem z Twych oczu płyną łzy- wiem, że bez Ciebie nie dałabym rady żyć.
Mamo bardzo kocham Cię, dziś podziękować Ci za wszystko chcę...
Za to Mamo, że noc w noc czujnie strzegłaś kolorowych i spokojnych mych snów.
Za to Mamo, ze Ci zawsze mogę wierzyć, że rozumiesz mnie nawet bez słów,
Cóż Ci dzisiaj mogę za to dać, najdroższa moja Mamuś...
Jedynie w słowa ubrane moje z serca płynące podziękowanie...


Dziękuję Ci Mamo za twe mocne wsparcie,
Zawsze mi byłaś na łez otarcie
Twe serce jest skarbnicą miłości,
Od pierwszego dnia mojego życia otoczyłaś mnie ciepłem,
Zawsze jesteś niczym moja latarnia morska...
Dzięki Tobie wiem, że gdy Ciebie widzę to wracam do Domu...
Bo tam gdzie Ty jesteś, tam moja przystań.
W dniu dzisiejszym, odpłyń dziś na marzeń statku,
A ja chce spełniać Twe życzenia,
Niech to co piękne nigdy się w Twoim życiu nie zmienia.
Obchodzimy urodziny Twoje, więc pozostaw trudy, znoje,
Dziś chcę być z Tobą, razem świętować,
Chciałabym móc dać Ci najpiękniejszy w życiu kwiat
Bo Ty mnie urodziłaś... Ty mnie wychowałaś...
Gdy ja płakałam, Ty też płakałaś...
Cieszyłaś się ze mną, gdy ja sie cieszyłam...
Leczyłaś mi rany, gdy się skaleczyłam...
I nauczyłaś od malej dzieciny jak w życiu kobietą być,
Że po każdej burzy, nowy dzień nadchodzi
A wraz z nim Słońce na nowo wschodzi...
Życzę Ci w sercu Dumy, z tego jakim jesteś człowiekiem i jaka jestem ja Mamuś...
Ja jestem z Ciebie bardzo dumna...
Nikt nie ma takiej Mamy jaką mam ja!



Nie ma słów tak pięknych i tak wielkich,
Które mogłyby wyrazić siłę mojego uczucia do Ciebie
Mamuś... Jesteś tajemniczym źródłem miłości, z którego czerpię już tyle lat..
Tyle mi już w życiu ofiarowałaś
Że zamiast życzeń tylko dziękować bym chciała
Z całego serca
Za nieprzespane noce i wszystkie ciężkie dni
Za każdą z trudnych chwil Dziękuję Ci
Wszystko co mi dałaś
Każde Twoje słowo zatrzymałam w sobie
Myślę o Tobie, jestem dzięki Tobie
To, co mi przekazałaś
Każdą radę, pamiętam, najmniejszy gest
Każde Twe spojrzenie w moim sercu jest
Gdy jestem tak daleko
Gdy czasem jest ciężko
Jedna myśl o Tobie, jesteś blisko mnie.
Popełniam błędy Ty wciąż wybaczasz mi
Pokazujesz drogę, którą powinnam iść
Gdy Ciebie potrzebuje, nie odmawiasz mi
Jesteś blisko mnie
Mamuś tak bardzo Kocham Cię
Wszędzie gdzie dotychczas byłam,
Zawsze Mamo za Tobą tęskniłam,
Wszędzie gdzie jasne słońce świeciło,
Zawsze moje serce z Twoim się łączyło,
Każdego dnia gdy problemy się mnożyły,
Twoje matczyne dłonie zawsze mnie tuliły,
Gdy ciężko pracowałaś, spałaś, rozmyślałaś,
Zawsze w głębi serca się mną opiekowałaś,
Tym razem ja Tobie Mamo podziękuję,
Za Twoje dobro i serce miłość swą ofiaruję,
By Ci życie Mamo przynosiło pełno radości,
Życzę Ci Mamo pięknych chwil i miłości.


Na koniec wiersz (tytuł to pierwsze litery) :

K ochana Mamuś!!!
O twieram przed Tobą swe serce i
C hcę Ci życzyć najgoręcej:
H umoru zawsze najlepszego
A uta nigdy nie rozbitego
M alutko smutków, mnóstwa radości

C zadowych przyjaciół, dużo miłości
I byś przeze mnie nigdy nie płakała
E mocji samych pozytywnych bym Ci dostarczała

M oc najlepszych życzeń składam zatem Ci
A w mym oku niejedna łezka już się tli
M nóstwo uścisków i buziaczków też Ci również ślę
O jednym jeszcze raz wspomnę: MAMUŚ, nad życie KOCHAM CIĘ!!!



Wiem, że jednych dziś życzeń Ci brak
Wiem też, że nie zastąpię ich żadnymi słowami,
Ale chcę żebyś wiedziała Mamuś,
Że zawsze Was kochaliśmy i byliśmy z Was naprawdę dumni
A teraz ja tutaj a Wojtuś tam nadal Kochamy tak bardzo Was:*
Dzisiaj mija 8 miesięcy jak brak nam tutaj Wojtka…

2 komentarze:

  1. Monii-moja córeczko, nie wiem co mam napisać-poprostu DZIĘKUJĘ brak mi słów,tak pięknie piszesz -bardzo wzruszyłam się tak bardzo chciałabym żebyście razem byli przy mnie w takim dniu jak ten Kocham Was moje dzieci i wciąz nie wierze że Wojtka już nie ma z nami ale wiem że te życzenia ,słowa Twoje są też słowami Naszgo Wojtusia przecież tak bardzo Go nam brakuje KOCHAM WAS I BARDZO DROGIE DZIECI WAM DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Was Mamuś i tęsknię za Wami...
    Zobaczymy się dopiero 28 marca:(
    Wspominam czasy kiedy mogłam Was Wszystkich widywać codziennie, choć dzieli nas teraz kilkadziesiąt kilometrów, to w myślach przytulam Was cały czas...
    Wojtusia tutaj już nie zobaczę, ale wierzę, że jest z nami cały czas...
    Jedna chwila tak los potrafi odmienić...
    Kocham Was bardzo, tęsknię i posyłam moc uścisków:***

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz, podpisz się pod komentarzem, zaznacz komentarz jako : Anonimowy (jeśli nie masz konta w wymienionych portalach) i kliknij zamieść komentarz.
Dziękuję serdecznie, w miarę możliwości postaram się szybko go zaakceptować i odpowiedzieć. Pozdrawiam ciepło